Weer thuis - Reisverslag uit Kwadendamme, Nederland van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Kwadendamme, Nederland van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Pascal

07 Januari 2010 | Nederland, Kwadendamme

Hallo Allemaal,

Zo wij zijn weer thuis. Het was een lange terugreis over Mexico/Cancun. We werden om 14:00 bij het hotel opgehaald door de transfer. Rond half 3 kwamen we bij het vliegveld aan. We besloten eerst de koffers weg te brengen.. Oei.. misschien toch wat veel rum meegenomen? 12 kg overgewicht.. dat is best veel.. Aangezien het ook nog eens 5 euro per kg kost. Maar we troffen een aardig vrouw bij de bali die ons tegemoed komt door ook nog wat kilo´s bij de handbagage te rekeken. Waardoor we maar 20 euro moeten betalen ipv 60. Nadat we de koffers weggebracht hebben betalen we nog de verlatingskosten bij het volgende loket, 25 cuc p.p. Dan gaan we onze laatste cuc´s nog even opmaken in de winkeltjes. Maar echt iets bijzonders is er niet meer te koop. Nog wat kadootjes voor Luca en Demi en dan gaan we door de douanne.

We drinken nog even een laatste drankje en Pascal koopt van de echte laatste vakantiecentjes nog wat sigaren. Om 16:00 wordt er al omgeroepen dat we in moeten stappen, dat doen we dan ook maar. En inderdaad zodra iedereen aan boord is vertrekken we. Dat hebben we nog niet meegemaakt in Cuba zo verschrikkelijk op tijd, bijna voor tijd. We vliegen naar Mexico waar we een uurtje later landen. Daar wachten we nog op andere passagiers.. je kent het vast wel.. alijd van die mensen die te laat komen. Om half 9 (in de avond) stijgen we weer op om vervolgens om half 1 ´s middags Nederlandse tijd te landen op schiphol.

Het is wel wit hier, een mooie landing via antwerpen vlogen we binnen zo over zeeland. We konden de Total en de boulevard zien liggen. Nog voor een laatste keer ons paspoort laten zien en dan gauw om onze koffers denken we.. hier in Nederland gaat het vast vlot.. hmm nee dat duurde en duurde.. de koffers verschenen maar niet op de band. Veel zuchtende en niet vrolijk kijkende mensen bij de band.. maar ja na ongeveer 40 minuten verschenen de koffers.. en ja die van ons zaten er ook bij, dicht en wel! Daar gaan we op naar pa en ma Peeters die met smart op ons staan te wachten. En daar zijn ze dan.. heerlijk met onze winterjassen.. het is hier toch wel frisjes. Dan lekker in de auto naar huis.

En bij thuiskomst is heel ons huis versierd, omdat we nu officieel samen gaan wonen! Echt super leuk, dankjewel mams en hanneke. En dan een heerlijk kopje hollandse senseo en dan knallen we nog even een kurk de lucht in voor nieuwjaar!

De foto´s komen eraan hoor mensen! Jullie zien ze zo snel mogenlijk verschijnen! Nouja.. een selectie dan want we hebben er bijna 1200.

Groetjes,
Pascal en Patries

• 09 Januari 2010 - 08:50

A3 En Marietje:

aan de foto s en de verhalen te zien was het in 1 woord geweldig we zien de foto s nog wel een keer jou kennend zal dat weer een super mooi fotoboek worden.veel geluk samen.gr.a3 en m.