relaxen in sanur & terugreis - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu relaxen in sanur & terugreis - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu

relaxen in sanur & terugreis

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Pascal

22 Oktober 2012 | Indonesië, Denpasar

Hallo!

Inmiddels zijn we al een paar dagen veilig geland, is er al een heleboel gewassen en zijn ook de eerste uren alweer gewerkt. Maar om ons verhaal compleet te maken nog even het afsluitende verslag.

Dinsdag hebben we een dag heerlijk gerelaxd aan het strand en het zwembad. Half verwege de morgen zijn we langs de massage salon geweest, voor een full body massage. Mmm heerlijk! Wat gaat een uurtje dan toch snel. Op het heetst van de dag hebben we de schaduw opgezocht en wat gegeten, na bijna 4 weken zijn we nog steeds niet uitgekletst dus tafelen we lang na. Dan genieten we nog van de middagzon. 's Avonds gaan we de winkelstraat in en genieten nog even van alle verkopers die van alles aan ons kwijt willen. Maar eigenlijk zijn we nergens echt weg van. Wel moeten we nog even wat kleinigheidjes scoren voor op de schouw, voor de landencollectie. Maar eerst gaan we eten bij de Irish Pub Cat & fiddle. Leuke tent, met heerlijke tomatensoep ;)!

Terug op de kamer besluiten we wat later te gaan slapen als anders, zodat we in het vliegtuig lekker moe zijn, en misschien wel eens een oogje toe kunnen doen. We bekijken op het gemakje nog alle vakantiefoto's. Met de eerste gids (flores, sumbawa) hebben we het niet zo getroffen, maar gelukkig met Jin & Bobby wel. Al kunnen we wel erg lachen nu om wat we met de niet leuke gids beleefd hebben (we hebben besloten dat we hem smekkie noemen omdat we zijn echte naam niet weten en hij verschikkelijke smerige eetgewoontes heeft).

Woensdagmorgen duiken we na het ontbijt nog even heerlijk het zwembad in. Het wordt vandaag behoorlijk heet, dus tegen een uur of 11 gaan we de koffers inpakken, want om 12 uur moeten we onze kamer uit. We stallen de tassen in een kamertje wat op slot kan, en gaan nog maar eens een rondje door de winkelstraat, voor een broodje kroket bij de Nederlandse Warung (geen geborrel in de darmen tijdens de vlucht hopen we maar) een heerlijke smoothie bij Flapjacks en uiteindleijk kopen we nog wat souveniertjes voor op de schouw. Een schildpadje en een paar kleine teenslippertjes.

We gaan terug naar het hotel om nog even lekker te douchen en te wachten op de chauffeur. Gelukkig is hij te vroeg, dus duurt het wachten niet zo lang. Best apart, want nu komt er ook een gids mee.. zijn functie snappen we niet zo goed. Maar als we bij het vliegveld aankomen wil hij wel een fooitje (voor het meerijden en het doen van spelletjes op zijn telefoon) maar we zijn gekke gerritje niet.. dus we doen net of we zijn gebaar niet snappen. Het inchecken hier is niet zo vanzelfsprekend. We zitten zeker al 3 kwartier bij Bali 7 te wachten.. maar die gaat maar niet open.. blijkt dat je bij bali 31 moet zijn.. aan de andere kant.. Dus dan daar maar heen en in de rij. Na de paspoortcontrole doen we nog een rondje.. en al vrij snel mogen we het vliegtuig in.

17 uur later.. we zijn weer op Nederlandse bodem. Nog een treinreisje van Schiphol naar Goes en dan zijn we weer op zeeuwse (koude) bodem!

Nu zullen we foto's plaatsen bij de verslagen!

Groetjes,
En bedankt voor al jullie leuke reacties op de verhalen!
Pascal en Patries

• 22 Oktober 2012 - 18:13

Pap En Mam:

Zo een mooie reis gehad, nu alles opruimen en dan weer met frisse moed aan het werk.
    Ik was wel heel blij jullie weer te zien hoor.

Petra:

Volgens mij is dit een absolute aanrader om ook eens te gaan kijken. Wie weet... En dan, ja, weer heerlijk die kou in en weer lekker aan de slag!! Suc-6 ;-)!!