aftellen maar - Reisverslag uit Kwadendamme, Nederland van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu aftellen maar - Reisverslag uit Kwadendamme, Nederland van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu

aftellen maar

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Pascal

08 December 2009 | Nederland, Kwadendamme

Daar gaatie dan.. het aftellen is al onder de 10 dus tijd voor een blog. De vakantieboodschappen zijn gedaan en liggen klaar naast de tassen boven op het kleine kamertje. Tries is al druk in de voorbereidingen.. vast eens kijken wat ik allemaal mee wil nemen, zodat ik dat nog 3x kan sorteren en echt meeneem wat nodig is. Terwijl pascal beneden rustig achter de laptop het weer bekijkt in Cuba. De voorspellingen zien er goed uit.. alleen op 16 en 17 dec wel regen met zon.

Onze reis ziet er als volgt uit:

We vliegen van Amsterdam naar Holguin. Waar we 1 nachtje slapen en dan halen we de huurauto op en vertrekken naar Santiago de Cuba. Daar slapen we 2 nachtjes en dan reizen we door naar Guardalavaca, waar we ook voor 2 nachten blijven. Daar willen we graag een duik maken. Dan reizen we verder via Santa Lucia naar Sancti Spiritus. Hier bezoeken we wat mooie natuur, waarna we doorreizen daar Cienfuegos. Daar blijven we 2 nachtjes. Als we daar de stad bekeken hebben willen we graag naar het natuurgebied Zapata, schijnt erg mooi te zijn. Daarna reizen we door naar Trinidad en Havana. Vanuit Havana gaan we naar Pinar del Rio waar we graag de Vinales vallei willen bekijken. Ook willen we nog naar Maria La Gorda.. maar dat worden waarschijnlijk teveel kilometer. En uiteindelijk eindigen we onze reis aan het strand in Varadero, waar we ook oud en nieuw vieren. En als laatst vliegen we vanuit varadeo terug naar Amsterdam. En dan is het alweer zondag 3 januari 2010.

Nu gaan we nog even hard werken, aftellen in inpakken!

Groetjes,
Pascal en Patricia

• 08 December 2009 - 12:18

Mariekje:

Spannend!!!!

• 08 December 2009 - 12:26

Mams:

Hoi Patries en Pascal.
    Ja het aftellen is begonnen, de boodschapjes gedaan nu alleen nog wat gaat mee.
    Het weer is er in ieder geval beter dan hier. Een mooie vakantie helemaal door jullie samengesteld. Heel wat uurtjes achter de laptop gezeten.
    Groetjes Mam

• 08 December 2009 - 17:43

Josh:

Zozo truusje op reis ;) Vergeet je tandenborstel niet hé! Doe je voorzichtig met waterdrinken (niet uit de kraan, gevolgen niet te overzien :P) Hopelijk neem je het zonnetje mee terug maar dat is pas 3 jan. Alvast hele fijne feestdagen en een super oud en nieuw voor jullie hé!
    Groetjes Josh

• 09 December 2009 - 07:06

Marietje En A3:

wij wensen jullie een super leuke reis.Zorg goed voor elkaar en vooral samen genieten de verhalen horen we in 2010 gr A3 en marietje