heenreis en eerste dag - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu heenreis en eerste dag - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu

heenreis en eerste dag

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Pascal

24 September 2012 | Indonesië, Denpasar

Hallo vanuit Sanur,

Goede heenreis gehad, soms een beetje last van de wind dus wat turbulentie gehad. Zaterdagavond om 21:00 uur opgestegen vanaf schiphol en zondagmiddag om 13:15 uur geland op Denpasar is Bali.

We hadden een gezellig buurman in het vliegtuig, die heerlijk met zichzelf heeft gepimpeld. Een belg, hij vond dat je genoeg geld moest betalen voor een ticket en daarvan moest profiteren.. dus regelmatig even langs de bar.

Bij aankomst op Bali mochten we in de lange rij om een visum te kopen, waarna we aan de andere kant weer aan mochten sluiten in een lange rij om een stempeltje in ons paspoort te laten zetten.

Eenmaal door alle controles stond er een kleine balinees met een bordje Mr. Beulens op ons te wachten. In een luxe auto werden we naar het hotel gebracht terwijl hij zichelf als gids en het eiland bali promote.

Toen de daling in werd gezet was het al donker dus veel hebben we nog niet gezien. Het hotel Mercure ziet er mooi uit. Ook de kamer is erg netjes. Als we opgefrist zijn gaan we nog een welkomsdrankje drinken.. maar we zijn de enige bezoekers in de bar. Dus gaan we ons bed maar opzoeken.

24 september:
De biologische klok heeft geen last van een jetleg want we zijn gewoon om 7:00 uur wakker. Nog even liggen maar dan gaan we er toch maar uit, dan hebben we wat aan onze dag. Na een lekker ontbijtje doen we een rondje over het Resort. Iedereen wil al wat aan ons kwijt: een snorkeltrip, rondje op de jetski of een lekkere massage. Dat laatste lijkt ons wel wat. We gaan eerst even zwemmen en aan strand liggen en dan gaan we terug naar het vrouwtje voor een massage. Heeeeerlijk!

Vandaag een lekkere relaxdag. We hebben nog een rondje gedaan rondom het resort maar daar was niet zoveel te beleven.

Morgen moeten we vroeg uit de veren, om 6:30 uur komt de transfer ons ophalen om ons naar het vliegveld te brengen voor de vlucht naar Flores.

Groetjes,
P en P

• 24 September 2012 - 13:30

Josh:

Klinkt goed, toch geen happy end he bij de masseur!? Geniet van jullie reis door dit mooie land met heerlijk eten!

• 24 September 2012 - 15:56

Marietje:

Hallo P en P fijn dat jullie goed aangekomen zijn en een goed hotel hebben Het is hier heel slecht weer storm en regen dus genieten jullie maar van de zon. groetjes en een fijne rondreis A3 en Marietje

• 24 September 2012 - 19:03

Peet:

Hoi hoi,

Klinkt allemaal helemaal prima!! Heel veel plezier nog en ik ben benieuwd naar de 1e foto's...

Groetjes

• 24 September 2012 - 21:34

Elly :

Oh wat leuk Sanur! En morgen naar........ Flores, geweldig zo moooooi daar!!
    Geniet maar lekker met z'n tweetjes.
    Ik ga morgen voor een week naar Sevilla!
    Groetjes.
    Tante Elly