lago maggiore - Reisverslag uit Rome, Italië van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu lago maggiore - Reisverslag uit Rome, Italië van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu

lago maggiore

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Pascal

06 September 2010 | Italië, Rome

Hallo,

hier ons eerste reisverslag vanuit italië. Zaterdag 4 september zijn we om 9:02 vertrokken vanuit kwadendamme. Rond half 1 zijn we gestopt in Frankrijk voor een bakje koffie. Daarna doorgereden naar Basel. Daar een rondje gereden door de stad.. maar het zag er niet zo aantrekkelijk uit dus zijn we doorgereden naar Luzern. Daar zag het er gezelliger uit. Nadat we de auto in de parkeergarage hadden gezet zijn we opzoek gegaan naar een hotel. Concour hypique in dat zwitserland, €200 voor een nachtje slapen is niks. Pascal weet wat af te dingen.. en voor €160 kunnen we met z´n tweeën slapen en de auto parkeren.. we hebben dan alleen geen ontbijtje.. maar dat regelen we onderweg wel. We gaan ´s avonds eten op de wilhelm tell boot. samen een fondue menu.. wat erg lekker was. Daarna nog een rondje door het oude centrum gelopen en de muur van luzern bekeken.. die was helaas al gesloten. Dus terug naar het hotel en de volgende morgen een ontbijtje op straat en de toren van de muur beklommen.

Rond 11 uur zijn we vertrokken naar Italia waar we rond de klok van twee uur aankwamen. Nadat we ingecheckt waren hebben we Verbania verkent, leuk stadje. Onze eerste dag Italia kon natuurlijk niet voorbij gaan zonder een pizza.. dus dat was onze lunch. Daarna zijn we naar pallanza gereden waar het een soort bloemencorso was.. we waren helaas wel een beetje aan de late kant.. het corso was al voorbij.. maar er was nog een oude auto show en er stonden nog wat praalwagens langs de kant die je kon bekijken.

Na een rondje Pallanza zijn we terug gereden naar het hotel, waar we in restaurant wat gegeten hebben. Daarna naar bed, want morgen hebben we veel op het programma.

Pascal en patries

• 06 September 2010 - 16:45

Angelique En Kids:

Net het hele verhaal voor gelezen aan Luca en Demi en Luca hoort het woord PIZZA en zegt dat wil ik eten ,ja helaas die heb ik niet.
    Nou veel plezier en lekker genieten.
    Oja is het een beetje goed weer??

• 06 September 2010 - 16:53

Pap En Mam:

Hallo jullie tweetjes daar.

Al een heel progamma afgewerkt en dat nog maar drie dagen weg.

Goede reis morgen richting het Como Meer