laatste dag italie - Reisverslag uit Sirmione, Italië van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu laatste dag italie - Reisverslag uit Sirmione, Italië van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu

laatste dag italie

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Pascal

22 September 2010 | Italië, Sirmione

hallo,

vandaag laatste (zonnige) dag in italie. Een heerlijke relaxte dag. Gisteravond na het eten hebben we nog een drankje gedaan in het hotel. waar we nog wat tussen de foldertjes hebben gesnuffeld. We vonden daar een flyer van parco termale del garda, een natuurpark met een bron met warm water. Een soort therme 2000 maar dan in de buitenlucht. Bij navraag bleek het maar 15 km van het hotel te liggen.. dus hebben we vandaag heerlijk gepoedeld in de bron. Het water uit de bron is 37 graden, dus lekker warm. Er waren verschillende baden, een grot met verschillende massage stralen, een mooie fontijn en bubbelbaden van 39 graden (best heet als je er in gaat, maar daarna erg lekker).

Dus we zijn helemaal uitgerust voor de terug reis.

Rond drie uur zijn we terug gegaan richting het hotel waar we nog even bij het zwembad gezeten hebben, en nog eens nagedacht hebben over de terugreis. Het wordt de stelvio-pas, nog een klein stukje oostenrijk en dan via duitsland richting huis.

De vrouw achter de balie was zo lief om de route voor ons uit te printen, 9 pagina's en dan arriveren we in kwadendamme.

We laten jullie weten hoe het was in de haarspeld bochten, en natuurlijk zullen we voorzichtig doen. (en anne.. ja dat klopt, was pascal zijn idee, hij gaat rijden)

liefs
pascal en patries

• 22 September 2010 - 17:00

Willemien:

Klinkt goed hoor!!
    Krijg zelf ook de vakantiekriebels als ik het lees ;) Geniet van jullie laaste avond/nachtje en tot snel x

• 22 September 2010 - 21:00

Pap Em Mam:

Hallo Patricia en Pascal.
    Heerlijk gepoedeld en uitgerust dat is mooi.
    De ronde van Italië (de wielrenners) hebben ook deze berg in het progamma. Het is er heel mooi, geniet er van en tot vrijdag. Ik ben vrijdagavond niet thuis, naar Fashion Event in de grote Kerk in Goes. Anders tot zaterdag.
    Groetjes ons en goede terug reis.
    liefs Pap en mam

• 23 September 2010 - 10:03

Annemarieke:

Heej,

Succes met de reis terug naar huis!!!

• 23 September 2010 - 10:13

A3 En Marietje:

hallo p en p klinkt geweldig al die bochten we zullen de verhalen allemaal wel horen zondag en later je mooie fotoboek zien oppassen en zorg dat jullie heelhuids thuiskomen goede reis gr a3 en Marietje

• 23 September 2010 - 21:03

Pa En Ma:

Hoi, Pascal en Patries E. Merck heeft op deze bergpas een keer zijn eidzege in de giro veiliggesteld. Toen lag er op de top veel sneeuw,hopelijk is dit nu niet het geval .Toch blijft het op deze beroemde berg uitkijken
    geblazen maar opwindend is het genoeg ,Voor Patries is het mischien dan wel billen knijpend maar dat is niet zo erg als je veilig thuiskomt. gr.pa en ma