13 september rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu 13 september rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu

13 september rome

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg Pascal

13 September 2010 | Italië, Rome

om kwart over 8 laden we de spullen in de auto en vertrekken we naar rome, een lange rit vandaag, bijna 400 km. vandaag zijn we de 2000 km gepasseerd. rond half 1 arriveren we bij het hotel.. parkeren valt hier niet mee, pascal wacht in de auto en patries gaat gauw binnen vragen hoe het hier zit met parkeren, de vrouw achter de bali is wat knorrig en wil eerst onze bagage en paspoorten voordat ze vertelt waar we de auto kwijt kunnen, en later blijkt het gewoon een publiekelijke parkeerplaats te zijn die niet zo heel makkelijk te vinden was (bijna een uur zoeken) en we hebben onze twijfels erbij.. de auto staat er en de sleutels moesten we achter laten want ze perkeren de auto's zo, zodat er 2x zoveel inpassen.. hopelijk gaat alles goed en kunnen we woensdag weer met onze eigen auto de garage uit rijden. we duimen! nu de weg weer terug vinden naar het hotel.. dat bleek niet zo moeilijk te zijn. als we er zijn checken we in en gaan het oude gebouw aan de overkant van de straat in. er is een hele oude lift waar je nog geld in moet gooien om naar boven en naar beneden te gaan, dit hebben we maar even op de foto gezet, het leek net een film. dan gaan we de stad in, de tour doen we morgen dus nu zijn we zomaar een rondje gaan doen, en al veel mooie dingen gezien. ook zijn we weer opzoek gegaan naar een beruchte ijssalon, het was even lopen maar we hebben 'm gevonden.. helaas voor een gesloten deur, de salon is op maandag altijd gesloten. We wandelen via een andere weg weer terug naar het hotel. daar is het tijd voor een welkomsdrankje.. dat gaan we nu doen.

we houden jullie op de hoogte.. maar zoals jullie gemerkt hebben kan het wel eens even duren voordat we internet hebben.

groetjes,
pascal en patries

• 13 September 2010 - 17:01

Pap En Mam:

Zie nu het aantal kilometers wat jullie al gereden hebben, maar dan zie ook nog eens wat.
    Werkt de Navigon goed? Liefs XXX

• 13 September 2010 - 18:41

A3 En Marietje:

Nou ik ben blij voor jullie dat de zon is gaan schijnen, van die regen word je niet vrolijk. wat gaaf dat tochtje met die ferrari en aan de verslagen te lezen beleven jullie van alles en nog wat.Rome is een mooie stad Judith is daar ook geweest,en heeft daar ook het vaticaan bezocht een aanrader, wel een jas of trui dragen anders mag je de kerk niet in,ze houden niet van blote schouders daar kwam judith ook achter ze moest de kerk verlaten.groetjes en nog veel reisplezier A3 en Marietje

• 13 September 2010 - 21:39

Elly Van Stee:

Hoi Pascal en Patries,
    Leuk al die verslagen om te lezen. Rome, Florence, Pisa, ik ben er ook geweest en wat is Toscane mooi he.
    Nou blijf maar lekker genieten samen.
    Hier is het vandaag (13-9) mooi weer maar mogen voorspellen ze weer regen helaas.
    Ik ga deze week nog 3 dagen naar de Efteling met 5 mensen met een verstandelijke beperking, we logeren op het park. En nu maar hopen op mooi weer. Liefs en groetjes van tante Elly

• 14 September 2010 - 18:54

Pa En Ma:

Hoi P en P ,jullie rondreis ziet er voortreffelijk uit. Met deze temperaturen is het gelukkig heel wat beter dan in 't begin.Nog veel mooie bezienswaardigheden en mooi weer te goed wensen we jullie veel reisplezier toe groetjes pa en ma

• 14 September 2010 - 18:54

Pa En Ma:

• 15 September 2010 - 13:48

Annemarieke:

Heej Tries en Pascal,

Wat een belevenissen!!! geweldig zeg!!! Mooie omgevingen daar en gekken op de weg kom je dus overal tegen! Leuk ritje in een echte ferarri dat moet geweldig zijn! en nu Rome.. Ben gewoon Jaloers! lijkt me prachtig! veel plezier en geniet van het mooie weer, eten, omgeving en natuurlijk elkaar en het ijs!
    liefs