Orlando - Wet 'n Wild - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu Orlando - Wet 'n Wild - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu

Orlando - Wet 'n Wild

Blijf op de hoogte en volg Pascal

27 Juli 2013 | Verenigde Staten, Orlando

25 juli
Nog een beetje moe van gisteren staan we op. Vandaag gaan we ontbijten bij wild western. Daar is een amerikaans ontbijbuffet: all you can eat voor 6 dollar. In de hotels is er vaak geen standaard ontbijt. Nu zijn wij geen goede ontbijters en vinden wij het belachelijk om voor een geroosterde boterham met jam en een glas sap 35 dollar te betalen. En het was een goede keuze, we zijn inmiddels een beetje wakker en besluiten om na het bezoek aan de bank en de supermarkt naar wet ’n wild te gaan. Een water pretpark. Het weer is niet bijzonder, vanmorgen heeft het een paar keer geregend maar ’s middags is het bewolkt, maar toch zo’n 28 graden. Misschien maar goed dat de zon niet volop schijnt want anders zouden we leven verbranden. Het was echt super leuk, mega grote glijbanen, en ook een heeeeele stijle. Leuke effecten in de glijbanen (lastig te beschrijven). Hier hebben we ons derest van de dag vermaakt. Na een heerlijke douche gaan we opzoek naar een steakhouse, maar dat valt nog niet zo mee. Of het is een vette hap (fastfood) of het is te sjiek. Maar we vinden er uiteindelijk één op een heel leuk plein met winkeltjes en terrasjes. Waar we heerlijk ribs hebben gegeten. Om je vingers bij af te likken.

• 29 Juli 2013 - 15:01

Petra:

Mooie foto, ben benieuwd wat jullie allemaal te wachten staat!!