Orlando - St Petersburg - Sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu Orlando - St Petersburg - Sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu

Orlando - St Petersburg - Sarasota

Blijf op de hoogte en volg Pascal

27 Juli 2013 | Verenigde Staten, Sarasota

26 juli
Vandaag rijden we van Orlando naar Sarasota. Eerst hebben we heerlijk uitgeslapen. We zetten als het niet nodig is geen wekker, want meestal zijn we toch voor 8 uur wakker. Maar vandaag niet. Toen we onze ogen open deden was het 10 uur. Heerlijk. Na een ontbijt met griekse yoghurt op de bank en bakje koffie/thee pakken we onze koffers in en checken uit. Op weg naar Sarasota zouden we volgens de planning nog in een animatiepark stoppen, maar we hebben de parken even gezien, dus besluiten we via St. Peterburg te rijden. Er staat niet heel veel beschreven over dit stadje in onze florida gids, maar het ligt op de route dus gaan we even de weg af. We komen langs een reusachtig roze hotel, waar we natuurlijk even stoppen voor een foto. Dan zoeken we de boulevard op voor een zonnige lunch. Het is een pittig restaurantje, een glaasje extra drinken is geen overbodige luxe maar wel een heerlijke wrap. Dan rijden we het laatste uurtje en arriveren we in Sarasota. Ook weer een prachtig hotel, in roze en groene stijl. We hebben een king size kamer met kingsize bed en uitzicht op de haven, hier houden we het wel twee dagen vol. We gaan snel omkleden en nog even heerlijk genieten aan het zwembad.

• 27 Juli 2013 - 11:15

Pa En Ma:

alle verslagen gelezen; mooie parken .het weer is blijkbaar net als hier warm en regen (onweer)
    Geniet er van (elk jaar zal je er niet komen) gr. pa en ma

• 27 Juli 2013 - 12:14

Marietje En A3:

Goedemorgen P en P jullie hebben al veel gezien en er is nog maar 1 week voorbij.Hier is het momenteel regen met onweer,het frist wel lekker op maar het mag nu wel weer over zijn.Judith en Kees hebben het ook goed naar hun zin aan de andere kant van Amerika.Ze hebben ook warm weer en een auto met arco dat is daar wel nodig . Geniet nog van jullie reis en tot de volgende reisverslag. Gr.A3 en Marietje

• 28 Juli 2013 - 21:09

Pap En Mam:

Weer al een weekje voorbij, gaat eigenlijk veel te vlug. Wat hebben jullie al veel gezien, en er staat nog heel veel op het programma. Hier de vakantie was klaar en ligt weer klaar om terug in de koffer te doen. Veel plezier en geniet ervan. Groetjes xxx

• 29 Juli 2013 - 21:09

Elly Van Stee:

Hoi Patricia en Pascal,
    Wat maken jullie een mooie bijzondere reis.
    Leuk al die verhalen, we reizen zo een beetje en op verre afstand met jullie mee.
    Hier is het nog steeds lekker weer, dus ook genieten. Ik ben al een paar keer naar het strand geweest,
    zalig. Eind van de week geven ze weer tropische temperaturen op.
    Ik wens jullie nog veel reisplezier en zorg goed voor elkaar!
    Ik kijk uit naar jullie volgende reisverslagen.
    Liefs,
    tante Elly