Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu

Key West

Blijf op de hoogte en volg Pascal

31 Juli 2013 | Verenigde Staten, Key West

30-7-13
De eigenaar probeerde ons bij aankomst gelijk een snokeltour aan de smeren (want dat zijn vast zijn vriendjes) maar we hebben inmiddels al wat ervaring met deze soort zaken dus hebben we gisteravond eerst zelf eens rond gekeken en zijn we wel wat goedkoper uit met ons snorkeltripje. We gaan op een grote catamaran met slechts 21 man, en varen naar het St. Joans Riff. Het is niet zonnig, dus hebben we geen schitterende kleuren, en het Riff is ook niet in goede gezondheid, dat is wel te zien want het is best wel bruin maar gelukkig zwemmen er wel mooie vissen. De dwarrelen wat rond door het water en maken af en toe een foto, maar door de golven lukt het niet zo goed. Na een half uurtje houden we het voor gezien en gaan we terug aan boord, zoals de meeste. Op de terugweg mag pascal met een paar anderen het zeil hijsen en zeilen we terug naar wal. Dan pakken we ons fietsje weer en fietsen een rondje key west. Maar het leukste straatje hebben we gisteravond al ontdekt. We gaan nog even zwemmen en zonnen op een strandje (en ookal is het half bewolkt, dat zonnen ging heel hard; verbrand dus) daarna fietsen we weer downtown voor een drankje. Dan loopt het tegen vijven en moeten we helaas de fietsen in leveren. Vanavond gaan we hier in de buurt er nog even op uit en morgen rijden we via John Pennekamp terug naar Miami om de auto in de leveren en ons voor te bereiden op de cruise naar de Bahama’s.

• 31 Juli 2013 - 20:15

Marietje:

Hallo P. En P wat een leuke verslagen en wat leuk dat je een oud collega daar gezien hebt.Ik denk dat jullie volgende uitdaging naar de Bahama's ook indrukwekkend zal zijn.We zullen het weer lezen in de verslagen. Zijn je sieraden al schoon?Een tip in aluminiumfolie met soda en warm water leggen en een nacht laten weken wie weet maar of ze dit daar kennen? Nog een fijne reis groetjes A3 en Marietje

• 31 Juli 2013 - 23:48

Elly Van Stee:

Hoi Pascal en Patricia,
    DE BAHAMAS, decadent zeg. Maar.. ik hoop er ook ooit nog eens te komen!
    Het zal daar wel het paradijs op aarde zijn, althans dat denk ik.
    Nou hier alles goed, vanaf morgen weer tropisch!
    Niet erg, we hebben er lang genoeg op moeten wachten.
    Nog veel reisplezier samen en ik ben benieuwd naar jullie BAHAMAS-ervaring.
    Lieve groet,
    tante Elly

• 01 Augustus 2013 - 19:25

Psp En Mam:

Hey vakantiegangers, wat leuk op de fiets over de Key west. Leuke verhalen, heel veel plezier op de Bahama's, misschien geen goed idee om eerst de Titanic te kijken. Gaat weer al opschieten geniet ervan.

• 05 Augustus 2013 - 17:15

Peet:

So, klinkt allemaal heel relax hoor!! Veel plezier op de Bahama's

• 05 Augustus 2013 - 21:27

Pa En Ma:

Hoi vakantiegangers ,de cruise naar en verblijf op de Bahama' s zit erop.Nu op weg naar New York .

Een goede vlucht en veel plezier in deze metropol.De reisverslagen zijn indrukwekkend.

vr.gr. pa en ma