sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Pascal Patricia - WaarBenJij.nu

sarasota

Blijf op de hoogte en volg Pascal

31 Juli 2013 | Verenigde Staten, Sarasota

27 juli
Gisteravond hebben we heerlijk gegeten bij de lokale Grill, na een check-in op facebook bleek een oud collega van Patries hier te wonen dus is ze nog even een drankje komen doen in de Grill. Daarna zijn we bij haar werk gaan kijken in een nachtclub. We hebben daar wat gedronken en vooral mensen gekeken. Erg leuk (ivory lounch). Vanmorgen hebben we een botanische tuin bezocht. Na een kort introductie filmpje over hoe de tuin is ontstaan gaan we langs Georg om een plattegrond van de tuin. Hij vertelt dat we wel een paar uur zoet zullen zijn met het wandelen door de tuin. Maar zo groot is het wederom niet. We wandelen een dik uur, bezoeken de glass house en de orchideeën kas (echt prachtig) en drinken een vers gezette ijsthee maar dan houden we het toch echt voor gezien. We gaan verder want hebben zin in een middagje strand. Op tip van Annemiek bezoeken we Siësta beach. Man.. wat zijn we toch verwent met onze zeeuwsche stranden met op ieder paalhoofd een strandtent. Hier moet je dus je coolbox meenemen. We dachten op het parkeerterrein.. goh dat zijn krenterige mensen die nemen alles (echt alles..) zelf mee.. maar dat was niet gek, want het was dus echt alleen maar strand. En niks om te eten of te drinken in de wijde omtrek.. dus als je nog business wilt maken in amerika.. begin een strandtent met eten en drinken. Dus hebben we hier wat gelegen, met het geluk dat er nog een zak chips in de koffer bak lag, wat blikjes (wel lauw maar als je dorst hebt is alles lekker) en vooral in en uit het water want het was bloedje heet. En natuurlijk mensen gekeken: in woord geweldig! Na een middags strand gaan we terug naar het hotel om heerlijke budweiser want iets kouds is wel welkom. We doen een diner in het restaurant. Soms hebben we toch wel last van de taal. We bestellen allebei een stukje vlees, het is hier de bedoeling dat je gerechtjes comineert, dus nemen we er allebei een salade bij. Pascal gemarineerde groene tomaten, Patricia een brussele salade. Als Patricia iets niet lust zijn het pruitjes.. wat denk je.. een brusselse salade zijn dus gekookt spruiten.. tja.. maar het vleesje is lekker en als de ober vraagt hoe het met de salade staat lacht ze eens lief. We doen nog een drankje op de kamer en dan is het bedtijd.

• 01 Augustus 2013 - 19:14

Pap En Mam:

Wat leuk om een bekende zo ver van huis tegen te komen, en ja spruitjes toch niet van Ome Jos?
    Hier ook bloedjes heet, morgen maar eens de scooter doen. groetjes